GRATTIS JENNIFER!

Hej! Idag hade vi sååå härlig dag i skolan, gick bara i typ två timmar för vid tolv skulle några lärare från typ Lund komma till vår skola och då kunde inte några elever vara där, hehehe! Så vi slutade kl elva! Då stack jag, Tyra, Jennifer och Emily till Sushin och åt och sen stack Emily hem och jag, Tyra och Jennifer åkte in till stan där vi fikade på starbucks och gick runt o kolla! Vi bjöd Jennifer eftersom det är hennes födelsedag todaaay! Sen så åkte jag och Tyra hem till henne och kollade på One tree hill, grymt är det! Ska börja se på det!!! Och nu är jag hemma, har ätit och har sjungt! Asså såg idag att ja hade fått hem brev om antagningsprovet till donner... DEN 29 FEBRUARI!!! HALLÅ!! DET ÄR JU OM 26 DAGAR! ASSÅ JAG FÅR JU PANIK!!!!!!!! Jag är så grymt nervös inför dem proven alltså... Aja, det får väl gå som det går. Nu kommer det kankse som en överraskning att jag ska slå mig ner och kolla på lite Ugly Betty?? ;) Puss på er!
Graaattis bästa Jennifer! Hoppas du fick en jättebra födelsedag! Det är du värd!!! Älskar dig! <3



Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack så mycket för att ni gjorde min dag helt fantastisk! Jag älskar dig Klara <3

2012-02-03 @ 19:28:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0