.............

Hej! Jag har inte haft tid att blogga idag och jag måste verkligen sova nu så det blir bara ett snabbt och ointressant inlägg och vad jag har gjort idag typ. Jag var i skolan, sen åkte jag hem, åt på allum med Jonna, stack vidare till dramat efter dramat åkte jag hem och tränade lite och nu sitter jag nyduschad och nyäten(hahah vafan, jag skapar mina egna ord typ). Nu ska jag lägga mig och läsa lite i Historiaboken, eftersom jag lovade mig själv igår att jag skulle plugga och jag har inte fått gjort ett skit än.... Så det är ju bra Klara! Jag är så duktig.
 
Imorgon blir det endast pluggpluggplugggplugg, jag slutar klockan två så jag MÅSTE verkligen plugga heeeeeeeeeela tiden hemma. Jag MÅSTE verkligen!
 
Nu ska jag lägga mig med min kära historiabok och läsa. Vi hörs!
 

tänkte att ni skulle få en riktigt fin bild på mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0