Förlåt

Jag har verkligen varit sämst på att blogga på senaste tiden. har typ glömt av det helt, sorry. Alla hjärtans dag spenderades med Jonna, vi hade together alone kväll, mycket trevligt. Dock åt vi aldelles för mycket , helt sjukt hur mycket vi åt. Vill inte ens skriva upp det här. I går så stack jag och Jonna på bio och såg Pitch Perfect, mycket bra film!! Alla borde se den, nä men den var jättebra! Efter bion stack jag hem och sov, vilket var helt underbart! Jag sov nämligen bara typ 3 timmar förra kvällen för jag vaknade halv sju???!!! Jag tror min hjärna typ trodde att jag skulle till skolan, eftersom jag går upp den tiden i vanliga fall. Så jag sov väldigt gott den här natten!
 
Idag gick jag upp runt tio, åt frukost, låg och kolla på one direction klipp(haha ^^) och sen tog jag och Klara bussen till gymmet, där vi var fram till halv tre. Gick faktiskt väldigt bra idag, så jag är nöjd! Nu har jag precis kommit ur duschen och snart ska jag äta middag med la familila och efter det blir det att plugga fram tills mello börjar. Har inte sett det alls i år så jag känner att jag får iaf se ett!! ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0