Mums

Avnjöt precis en skål med bär och kanelvisp! Det var MYCKET gott kan jag ju bara säga!! Har fått pluggat lite idag även, men ska plugga lite till så fort jag har bloggat klart. Har Historiaprov(på 75 sidor !!!!) på torsdag. Och med tanke på att det är ett väldigt stort prov så kör jag inte på klara-standard, dvs börja plugga dan innan provet. Vill inte riskera ännu ett F på ett historiaprov, haha. Så jag har läst igenom sidorna en gång och är nu snart klar med en andra gång. Sen ska jag läsa igenom dem några gånger till och göra anteckningar bredvid hade jag tänkt. Man lär sig på bra på det sättet! Nu ska jag dra mig mot boken, vi hörs!
 
Imorgon ska jag förresten till Lovisa i min klass där jag och min engelskagrupp ska spela in en video om nya zeeland. Så vet inte rikigt hur mycket jag kommer få bloggat, kommer vara där större delen av dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0